Heenreis en eerste indruk New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Heenreis en eerste indruk New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Heenreis en eerste indruk New York

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Om half 8 zaten we met z'n allen in de auto naar Schiphol. Helemaal klaar voor de reis waar we allemaal super veel zin in hebben. Om kwart over 9 kwamen we aan op Schiphol. We gingen meteen onze tassen afgeven maar dit duurde even omdat de bagageband stil stond. Hierna hebben we even een uurtje rondgelopen op Schiphol en de euro's omgewisseld voor het monopoly geld uit de USA. Anderhalf uur voor de vlucht moesten we inchecken en door de dubbele controle voor Amerika. Toen gingen we het vliegtuig in, weg uit Nederland en op naar Amerika. Een vlucht van 8 en een half uur en 6 uur terug in de tijd. Tijdens de vlucht kregen we erg veel eten. Ook konden we veel films kijken. De vlucht verliep erg rustig, Alleen bij de landing hadden we veel last van turbulentie. Om 15:25 zijn we geland (Amerikaanse tijd). In Nederland was het toen 21:25. Eenmaal door de douane hadden we onze tassen zo te pakken. Snel naar buiten en in een yellow cab gesprongen. De chauffeur was niet zo spraakzaam maar gebruikte regelmatig zijn claxon in het drukke verkeer. We waren snel bij het hotel, hebben ingechecked, onze tassen naar de kamer gebracht en zijn New York gaan verkennen. We zitten in een hotel tegenover Madisons square garden (thuissporthal NY Knicks). Om21 uur waren we allemaal gesloopt van de lange reis en het tijdsverschil dus zijn we gaan slapen. Om 6 uur waren Roger en Luc wakker en zijn een rondje gaan lopen door New York op zoek naar broodjes. Om 7 uur (Amerikaanse tijd) stonden we allemaal weer naast het bed. Snel eten en zijn we naar het empire State building gegaan. Hier op konden we de hele stad overzien. Wat een stad!! Van boven lijkt het net een speelgoedstad zo recht staat alles en zo recht zijn de wegen. Nu om 9:40 zijn we er net weer uit. Het is al erg warm en de zon komt door. Straks gaan we met een "hop on hop" bus door de stad.
Groetjes van ons allemaal!

• 15 Juli 2014 - 16:23

Wim:

Mooi dat jullie een goede reis hebben gehad! Nu veel plezier in New York Manhattan!

• 15 Juli 2014 - 17:38

Berend:

Fijn dat de reis zo goed ging. Veel plezier in the Big Apple en geniet er van.

• 15 Juli 2014 - 22:24

Aly:

Mooi zo'n reisverslag zien al weer uit naar de volgende.
    Veel plezier

• 15 Juli 2014 - 22:28

Jacolien:

Na een lange reis nu echt genieten en dat begint met een paar dagen new York! Veel plezier samen en groetjes van ons.

• 16 Juli 2014 - 16:50

Carolien:

We krijgen al gelijk een goed beeld van jullie reis. Erg leuk om te lezen, zelfs vanuit warm Slovenië! Lekker genieten met z'n allen.

• 17 Juli 2014 - 16:11

Sigrid :

Leuk om te lezen dat jullie het fijn hebben daar en dat het allemaal goed is gegaan.
    Veel plezier. (De hele afdeling geniet mee hoor....) groetjes, Sigrid