Zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Zion

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Zion

23 juli zijn we om 9 uur doorgereden naar Zion. Het was 3en een half uur rijden. Het was weer een erg warme dag. Ongeveer 46 graden. Aangekomen op de camping kwamen we er al snel achter dat er geen douches waren.. Heel fijn met zulk warm, zweet weer. We hadden een prachtige plek in het park van Zion. We hebben de camper neergezet en zijn met de shuttlebus verder het park in gegaan, naar de tempel of Sinawava. Een hele mooie bergrivier met mooie rotsen. Papa en ik hebben onze schoenen uitgedaan en zijn een stuk door de rivier gaan lopen de kloof in. Het was een mooie kloof maar we hadden erg vieze voeten. Op de camping zat iedereen bijna binnen omdat het veel te warm was.

In Zion was het de eerste avond dat we zelf gekookt hebben in de camper. We aten kip met aardappelen, appelmoes en sla. Het duurde erg lang aangezien we de kip en de aardappelen niet tegelijk konden bakken.

'S avonds toen het wat koeler was hebben we heerlijk voor de camper gezeten. De temperatuur was toen eindelijk weer een beetje te doen. Toen we buiten zaten kwam er ineens een hert ons gezelschap houden. Hij liep onze plek op, ging een meter voor ons staan, keek ons even aan en ging toen rustig staan eten. Heel apart om te zien want hij was totaal niet bang. Na een paar minuten liep hij rustig door naar de volgende plaats.

Inmiddels zijn we weer in een nieuwe tijdszone gekomen. Het is hier nu 8 uur eerder als in Nederland.

Vlak voordat we gingen slapen hebben we Maud nog even een berichtje gestuurd omdat die in Nederland al jarig was. Bij ons nog niet maar we houden het er maar op dat ze een erg lange Nederlands/Amerikaanse verjaardag heeft gehad.
Hierna zijn we gaan slapen. Goede nacht maken voor de reis naar Bryce Canyon. Gelukkig is dit een korte reis.

Groetjes van ons!