Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Monument

29 juli zijn we doorgereden naar Monument Valley. We gingen naar het park van de wel bekende Western films. Hier hebben we een super gave jeepsafari gedaan met een privé gids. Midden door de woestijn langs alle bekende rotsen. Onderweg kwamen we af en toe wilde dieren tegen. Ook zijn we nog langs een familie geweest die daar woonden. Ik dit deel van Amerika woonden in totaal 10 gezinnen waarvan wij er dus 1 hebben gezien. Het was een vrouw met 2 kleine meisjes. De vrouw praatte wel wat maar de meisjes niet. 1 van de meisjes maakte een raar geluidje en wees naar Luc. Ze bleef maar naar Luc wijzen, ik denk dat ze hem stiekem wel een leuke jongen vindt. De tour was echt heel gaaf. Het is eigenlijk niet te omschrijven dus de foto's moeten maar bekeken worden. Wat ik wel weet ik dat ik daar nooit met mijn eigen auto of zelf zal gaan rijden. Het was een weg met alleen maar heuvels en gaten dus we vlogen de hele jeep door.

'S avonds zijn we vlak bij de building campground (waar we sliepen) uiteten geweest. We hebben hier allemaal een heerlijke steak gegeten. Aan ons tafeltje hadden we een prachtig uitzicht.

We gingen vroeg slapen want de volgende dag vertrekken we om 7 uur naar page/Lake powel

Groetjes!