Page en Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Page en Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Page en Lake Powell

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Page

Half 7 ons bed uit, snel aankleden, tandenpoetsen en weg. Onderweg even snel ontbijten. Op naar de volgende bestemming, Page. Hier moesten we om 11:15 zijn omdat we om 11:30 een tour zouden hebben door de aangelopen Canyon, waar we met de jeep heen gingen.

We gingen zo vroeg weg omdat we dachten dat het 3 en een half uur rijden was en we een uur tijdsverschil kregen dus niet wisten welke tijd het precies was 11:30 of 10:30 vanaf Monument Valley gezien. Komen we daar aan bleek het maar 2 en een half uur rijden te zijn en we gingen uur terug in de tijd. We waren daar dus om half 9 dus we konden nog 3 uur wachten op onze tour.

We zijn in Page maar even een sportzaak ingegaan en naar de supermarkt gegaan om ons 3 uur te vermaken. Dit lukte aardig en om 11:15 stonden we bij de jeep van de tour.

We gingen met 12 mensen in zo'n jeep. 10 Nederlanders en 2 Fransen. We moesten de gordels om omdat het een hobbelig ritje zou worden, nou dat hebben we gevoeld. Plank gas door het zand en we stuiterden door de jeep.

Eenmaal aangekomen bij de Canyon was het best apart. Het was midden in de woestijn, een paar rotsen die er van binnen wel apart uitzagen en waar een geweldig licht doorheen viel.

Ik was het bokje van deze tour. We hadden een mannelijke tourleider en ik dacht even leuk een paar foto's te maken met mijn telefoon voor op mijn achtergrond omdat het echt heel mooi was. Nou de foto's zijn gelukt. Vanaf binnenkomst in de Canyon zetten de tourleider me steeds op de goede plek, pakte mijn mobiel af en maakte foto's. Zowel met mij als zonder mij. Op een gegeven moment ben ik maar achteraan gaan lopen en nog steeds wachtte hij, pakte mijn telefoon en nam foto's.
Zodra ik geweest was liep hij door en de rest van onze groep moest zelf maar foto's maken. Ik vond het best irritant dat hij steeds m'n telefoon pakte en er foto's mee ging maken maar ik heb echt geweldige foto's en daar ben ik super blij mee (mama ook). Dus tip: laat de tourleider foto's nemen dan krijg je echt super mooie foto's.

Na de tour zijn we naar de campground gegaan. Onze camping lag aan een meer dus we hebben heerlijk de hele middag aan het strand gelegen. We hadden een frisbee gekocht en zijn hiermee in het water gaan gooien. Eind van de middag zijn we terug naar de camper gegaan.

'S avonds gingen we bbq-en. We hebben hamburgers en hamlapjes gebarbecued. Het waaide super hard dus we moesten onze borden goed vasthouden.

Het is nu 21:15 en het is nog steeds warm, dit word dus een warme nacht. Morgen gaan we echt naar the middle of now where. We gaan naar de Grand Canyon. Hier hebben we geen stoom, internet bereik, niks.. Overmorgen naar Lake Havasu en daarna naar LA.

Nog een week te gaan en we hebben al zoveel moois gezien en meegemaakt.

Groetjes vanuit Arizona en als we 100 meter verder op het stand zijn krijgen jullie de groetjes vanuit Utah.


  • 31 Juli 2014 - 11:00

    Marloes:

    Hey reizigers!
    Heb nu eindelijk alles kunnen lezen. Leuke verhalen en we zijn al benieuwd naar alle foto's.
    Geniet nog lekker de laatste week en we volgen jullie!
    Groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Rondreis Amerika

New York en camperreis westkust

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2014

Laatste dag

06 Augustus 2014

Los Angeles

03 Augustus 2014

Lake Havasu

02 Augustus 2014

Grand Canyon

31 Juli 2014

Page en Lake Powell
Familie

Actief sinds 12 Juli 2014
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 11021

Voorgaande reizen:

24 Juli 2018 - 10 Augustus 2018

Thailand zomer 2018

14 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Rondreis Amerika

Landen bezocht: