Laatste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag onverwacht toch nog van alles beleefd.

Toen we alles opgeruimd hadden en de camper in hadden geleverd zouden we naar het hotel gebracht worden. Dit gebeurde ook maar niet zomaar. We werden maar het hotel gebracht in een Limo. Super leuk om een keer mee te maken zeker als je beseft dat je door LA rijdt. Iedereen keek naar binnen maar kon natuurlijk niks zien.

Het hotel is super luxe. Bij aankomst zijn Luc en ik een uur naar het fitness ruimte gegaan om hier een beetje te trainen. Daarna zijn we met papa en mama naar het zwembad gegaan. Een super luxe zwembad met ballen en zo die je mocht pakken, handdoeken zodat je niet je eigen hoeft te gebruiken, hangmatten, loungesets, echt van alles. We vermaken ons hier dus nog prima een dagje.

'S avonds hebben we gegeten in een sportrestaurant in het hotel. Hier hebben we ondertussen naar een honkbalwedstrijd van Boston gekeken waar super slecht gegooid werd en dus niet veel aan was.

Straks heerlijk slapen en morgen ochtend nog even naar de fitness voordat we naar het vliegveld vertrekken. Terug naar Nederland waar de weersverwachtingen veel minder zijn dan hier.

Tot snel, groetjes van ons allemaal!