yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

yosemite

Door: iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Yosemite

Ontwaakt in ons hotel in San Francisco, na een heerlijke nacht op een super goed bed. Snel inpakken en zorgen dat we alles bij ons hebben. Om stipt 9 uur stond onze taxi voor het hotel en bracht ons naar de camper. Bij de camper hebben we een filmpje gekeken over de camper en uitleg gekregen. Toen inladen en gaan. Het rijden in een camper is best wennen voor papa en mama maar het ging super goed. Af en toe bij een scherpe bocht vlogen er wat kastjes open maar verder ging alles goed dus op naar yosemite. De reis ging vlekkenloos. Ongeveer 60 km voor de camping kregen we het gevoel dat we in Frankrijk waren. Rijden door de bergen met veel kronkelwegen. We zitten nu op een camping en je hebt het gevoel dat je in the middle of now where zit maar het is wel een gezellige camping waar je veel kunt doen. Morgen gaan we naar het national park in yosemite. Het is hier heerlijk weer, zelfs een beetje benauwd zo warm.

Groetjes van ons!

• 20 Juli 2014 - 21:20

Esther:

Vandaag even door alle verhalen gescrold: leuk om te lezen en geeft een mooie indruk van wat jullie precies doen en beleven. Morgen zal ik ze Maud voorlezen :-). Daan had eerder deze week al e.e.a. bij A&A gelezen. Vanavond beetje regen hier gehad, de voorspelde onweersbui bleef uit. Verder geen bijzonderheden. Veel plezier daar in het park en we kijken uit naar het volgende blog! Grtz, DEML

• 20 Juli 2014 - 21:57

Herma:

Hoi,
    Wat leuk om jullie Amerika reis zo te volgen! Ik kreeg de tip van Jacolien.
    Gaaf zo'n trip met z'n vieren, genieten!
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes Herma