Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

22 juli zijn we rond half 7 met de camper van Mono Lake naar Las Vegas gereden. Het was 7 en een half uur rijden en je kwam bijna niemand tegen. We reden letterlijk door de middle of now where in een woestijn. Ineens was daar een hele grote stad, Las Vegas. Op de 'camping' stonden we gewoon op een stuk asfalt. We hebben meteen onze zwemkleren aangedaan en zijn het zwembad ingegaan want het was boven de 45 graden. Om 20 over 4 hebben we de shuttlebus gepakt naar de strip. Het was veel te warm om buiten te lopen op de strip dus zijn veel binnen gaan lopen (hier was airco). In elk gebouw waar we inkwamen waren grote gokhallen en super veel mensen die aan het gokken waren. Na 2 uur hadden we het eigenlijk wel gezien en zijn we gaan eten. 'S avonds zijn we de Eiffeltoren opgegaan (ja de Franse Eiffeltoren in Amerika). Vanaf hier konden we de hele stad over zien in het donker. Dit was een prachtig uitzicht over eigenlijk de hele wereld. Ze hebben veel bekende plaatsen op schaal nagebouwd. Ook was er een watershow om 20:15. Dit was heel mooi om van zo hoog te zien. Om 21:10 zijn we terug gegaan naar ons stukje asfalt. Luc, papa en mama zijn nog even gaan zwemmen. Om half 11 zijn Luc en ik gaan slapen maar hebben papa en mama nog heel wat beleefd. Ze zijn om 23:45 naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen. De supermarkt is 24/7 open. Het was heel druk in de winkel. Met een karretje vol wilden ze terug naar de camper maar op de helft begaf het karretje het dus moesten ze al het eten en drinken zelf naar de camper tillen. Luc en ik hebben niks gemerkt en lagen heerlijk te slapen ondanks de warmte.

Groetjes van ons!

• 25 Juli 2014 - 08:09

Wim:

Geen gokje gewaagd? Nog langs de hooverdam gekomen. En bijna dezelfde temperaturen als in Nederland. Veel plezier verder.