Mono Lake - Reisverslag uit Lee Vining, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Mono Lake - Reisverslag uit Lee Vining, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Mono Lake

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Lee Vining

Wakker worden, sociale contacten bijwerken en klaarmaken voor de reis naar de volgende stop, Mono Lake. Weer een nieuwe staat in the USA. Onderweg zijn we een paar keer gestopt. De eerste keer was bij tuolumne grove. Hier stond een immens grote boom waar je door kon lopen. We dachten hier wel even op onze slippertjes heen te lopen omdat het maar 1 mile was (1,6 km). Dit viel flink tegen. Het was 1 mile tot de ingang maar dan was je nog lang niet bij de boom. Ook was de heenweg berg afwaarts dus moest je de terugweg weer omhoog. Erg leuk op slippers, maar wel goed voor de conditie zullen we maar zeggen.

Na de boom vervolgden we onze reis naar Mono Lake en zijn we nog een aantal keer gestopt om van het uitzicht en de zon te genieten.
Aangekomen in Mono Lake hebben we de camper op de camping gezet en zijn papa en mama het dorpje in gelopen. Ik heb mijn bikini aangedaan en heb heerlijk op een stoel in de zon gezeten.
Vervolgens zijn we naar south tufa (zout pilaren) gegaan. Dit was een plek met een geweldig uitzicht en je had het gevoel alsof je op de maan stond. We hebben even van het uitzicht genoten en zijn toen terug gegaan naar de camping. Hier hebben we nog een paar uur heerlijk genoten van de zon.
Vanavond gaan we eens even kijken of het verhaal waar is dat hier een beer rond loopt. We mochten na 4 uur geen eten meer in de prullenbak gooien omdat er 's avonds een beer komt om het op te eten en die willen ze hier niet meer hebben.

Morgen gaan we door naar Las Vegas. Weer een heel ander deel van Amerika.

Ik vind het super jammer dat ik hier niet in de camper mag rijden. Dit lijkt me echt super gaaf. Overigens mag ik hier vrij weinig.. Ik moest zelfs met een helm op fietsen omdat ik geen 18 ben.

We zijn al weer een week onderweg en hebben al super veel gezien. We hebben het hier heel erg naar onze zin.

Groetjes vanuit het warme Amerika.

• 22 Juli 2014 - 18:30

Esther:

Wow, weer mooie, leuke dingen gedaan en gezien dus! Hier vandaag weer mooi warm zomers weer :-). Laïs was gister wat ziekjes: koorts en erg hoesten. Maar een paar zetpillen en goede nachtrust hebben haar blijkbaar goed gedaan, want vandaag heeft ze het de hele dag weer goed volgehouden op de Villa! Maud heeft haar eerste verjaardagscadeau al binnen: skates van opa Gerrit en oma Geesje. Dus vandaag flink geoefend om het skaten, wat nu nog harken is, onder de knie te krijgen. Wij gaan zo ff een hapje eten en zullen het afval ook na vieren gewoon in de kliko gooien... ;-p. Mochten jullie de (bruine) beer nu niet vinden, kun je na het toiletbezoek altijd nog ff in de pot kijken. Kan je zeker zeggen dat je er één gezien hebt! ;-)
    Grtz, goede reis naar Las Vegas en tot een volgend bericht! DEML

• 22 Juli 2014 - 20:02

Wim:

Wederom een leuk verslag, is de beer nog op bezoek geweest? Probeer in las Vegas de vakantie weer terug te winnen! Veel plezier en neem in ieder geval in het donker een bezoek aan de stripe!

• 23 Juli 2014 - 13:45

Marina Van Halen:

Gisteren terug gekomen uit Spanje en nu lekker buiten op de bank jullie verslagen gelezen. Leuk om te lezen wat jullie daar doen. Heel veel plezier en geniet ervan!