Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

Capitol Reef

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Torrey

Vandaag zijn we naar Capitol Reef geweest. Dit is ook een national park. Het was ongeveer 3 uur rijden. Hier vertelden ze ons bij het visitorcentre dat we zeker bij een fruitboerderij en bij de hickmanbridge moesten gaan kijken. De fruitboerderij heette Gifford Farmhouse. Dit was een klein houten winkeltje waar we een appeltaart hebben gekocht. Opzicht wel te eten maar de appeltaarten in Nederland zijn toch lekkerder (minder kaneel). Toen zijn we doorgereden naar de hickmanbridge. We hebben een wandeling gemaakt van ongeveer 2 mile over de rotsen. Het was lekker weer om te wandelen en hadden een prachtig uitzicht. Helaas werkte de camera niet zo goed mee, maar gelukkig hebben we er meer.

Hierna zijn we verder gereden naar de camping. Onderweg zagen papa, mama en Luc nog een wolf voorbij schieten. Ik heb die helaas gemist omdat ik een zoveelste poging deed tot slapen in een auto maar me dit nog steeds niet lukt.

Op onze campingplaats hebben we een prachtig uitzicht op mooie rotsen. We zijn weer eens uiteten geweest bij een restaurant in de buurt en hebben hier echt heerlijk gegeten. Een hert kwam ons ook nog even bekijken door het raam toen we net het eten ophadden.

Terug op de camping gingen we met z'n alles kaarten, pesten. We hebben heel veel potjes gedaan maar ik kon maar niet winnen, helaas..
Net hebben we nog heel even buiten naar de sterren gekeken die boven de rotsen waren. Nu gaan we weer slapen, op naar een nieuwe dag, op naar Arches. Hier blijven we 2 dagen en gaan we ook raften.

Groetjes uit Amerika

• 27 Juli 2014 - 20:35

Henk:

Hoi Iris,
    Wederom een mooi reisverslag. Blijf het met veel plezier lezen. Ga zo door en nog veel plezier daar met z'n allen.