25 juli 2018 aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu 25 juli 2018 aankomst in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Hulzebosch - WaarBenJij.nu

25 juli 2018 aankomst in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2018 | Thailand, Bangkok

Gisteravond, 24 juli 2018, om 19.10 uur vertrokken vanaf schiphol/Amsterdam. Startbaan die onze piloot moest hebben lag aan andere kant van Amsterdam. Geen probleem want we zijn in vakantiestemming.
Tussenstop in Frankfurt. Uitstappen en helemaal naar de andere kant van het vliegveld wandelen want daar is Gate B23.
Bij het boarden ging het wat chaotisch. Verbaasde ons want dat zijn we niet gewend van de Duitsers. Uiteindelijk toch gelukt om ons plek in het vliegtuig te vinden. Rij 43.
Het is 11:15 uur vliegen van Frankfurt naar Bangkok.

Reis verliep goed. We hebben toch wat kunnen slapen. Minimaal maar toch. Om 14:10 uur plaatselijke tijd geland in Bangkok.
Eerst langs de immigration. Yes, we mogen Thailand in. Paspoortstempel rijker.

We zijn goed voorbereid. Snel koffers opgehaald. Vervolgens Luc met onze koffers in de hal geparkeerd. Roger en ik met de roltrappen de kelder in om geld te wisselen (advies op tipthailand : gunstige wisselkoers, we blijven Nederlanders niet waar!). Luc weer teruggevonden en voor hem een simkaart gekocht. Hij moet wel 24/7 bereikbaar zijn uiteraard.

Reisleidster Gail stond ons al op te wachten. Gail komt uit Thailand en spreekt engels. Judith is onze nederlandse reisleidster. Nadat Gail alle 32 groepsleden had verzameld konden we afreizen naar Rembrandthotel in Bangkok.
Leuk en prima hotel.
Na de nodige informatie eindelijk naar onze kamers.
Voor het eten nog even zwemmen in het zwembad van het hotel. Op de 4e verdieping met uitzicht op de andere hotels.

Om19:00 uur diner met de 32 mensen waar we komende 2 weken mee gaan rondtoeren door Thailand. Veel gezinnen met kinderen (leeftijd van de kinderen tussen 13-20 jaar)

Na het diner Bangkok ingewandeld. Wat een bijzondere stad. Ontzettend veel verkeer. Ze rijden hier links. Veel files maar wel een georganiseerde chaos. Iedereen wacht tot hij aan de beurt is om over te steken. Morgen maar zien of dat in het centrum van Bangkok ook zo is. We hebben "terminal 21" bezocht. Dat is de bijenkorf van Thailand zeg maar. Uiteraard koffie gedronken bij de Starbucks.

Terug in ons hotel toch nog op de bovenste etage kijken, de 26e etage. Hier blijkt dat de bar buiten is. Wat een skyline zeg. Geweldig.
Na een sprite en rosé houden we het voor gezien en gaan slapen. Het is hier 00:00 uur. Uiteraard nog wel vastleggen hoe onze dag is geweest.

Gr Liena.

• 25 Juli 2018 - 19:42

Wim:

Mooi verhaal Liena! Je houd ons goed op de hoogte! Ik dacht dat Luc zijn telefoon thuis had gelaten

• 26 Juli 2018 - 06:21

Marloes:

Veel plezier en geniet van alle mooie dingen die jullie gaan zien!

• 26 Juli 2018 - 09:01

Esther:

Ik hoorde al dat jullie lang boven Amsterdam hadden gevlogen. Dat bleek dus het taxiën te zijn...☺️ Fijn dat alles verder goed is verlopen. Hopelijk wordt het gezellig met de andere gezinnen. Veel plezier nogmaals!!